Niezbędne informacje
 Serwis Telefonów GSM
 Jak Kupować w sklepie
 Bezpieczeństwo sklepu
 Gwarancje i reklamacje
Ilość towarów w koszyku: 0
Wartość towarów: 0,00 zł
 
 Strona główna  Promocje  Moje konto  Program rabatowy  Regulamin sklepu  Kontakt
...jest pusty
Adres E-mail:
Hasło:

Nie pamiętasz hasła?

Bezpieczne logowanie

Nowe konto

Regulamin sklepu internetowego www.komorka.com.pl


I. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin obowiązuje przy zawieraniu transakcji pomiędzy sklepem internetowym www.komorka.com.pl, a klientami detalicznymi zamieszkującymi na terenie Polski.
  2. Wszystkie podane w sklepie ceny wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT).
  3. Do składania zamówień w sklepie upoważnione są wyłącznie osoby pełnoletnie.
  4. Momentem zawarcia umowy kupna-sprzedaży jest moment potwierdzenia przez obsługę sklepu przyjęcia zamówienia do realizacji.
  5. Zamówienia są potwierdzane i realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 19.00.
  6. Koszty transportu towaru ponosi kupujący (chyba, że w opisie produktu zaznaczone jest inaczej).

II. Realizacja zamówienia, transport, wysyłka

  1. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie pełnych danych adresowych oraz numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mailowego w celu umożliwienia potwierdzenia złożonego zamówienia.
  2. Sklep internetowy www.komorka.com.pl może odmówić realizacji zamównienia bez podania przyczyny..
  3. Wiążąca dla stron jest cena produktu podana w momencie potwierdzenia złożenia zamówienia.
  4. Do zamówienia doliczany jest koszt wysyłki.
  5. Towar zamówiny w dni powszednie jest wysyłany w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia przez obsługę sklepu przyjęcia zamówienia do realizacji. Towar zamówiony w soboty oraz niedziele jest wysyłany nie poźniej niż we wtorek do godziny 17:00.
  6. Przesyłki wysyłamy za pomocą Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej
  7. Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi w przybliżeniu 1-2 dni w przypadku firmy kurierskiej, lub 1-5 dni w przypadku Poczty Polskiej
  8. Do każdej przesyłki dołączany jest dowód zakupu (paragon fiskalny lub na życzenie kupującego faktura VAT).

III. Reklamacje, gwarancje, zwroty

  1. Wszystkie produkty w naszej ofercie są nowe i posiadają gwarancję (producenta,importera lub sprzedawcy) obowiązującą na terenie Polski. Więcej informacji na temat gwarancji na poszczególne grupy produktów znajduje się w zakładce "Gwarancje i reklamacje"
  2. Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) Zamawiający ma prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 10 dni, liczonym od daty wysłania towaru. W przypadku podjęcia takiej decyzji Zamawiający powinien odesłać przesyłkę w terminie 10 dni od jej otrzymania. Przesyłka taka realizowana jest na koszt Zamawiającego. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy nie będzie nosił oznak używania, zostanie odesłany w nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym kompletem wyposażenia i dowodem zakupu. Towar nie może zostać zwrócony jeśli została zerwana folia ochronna z wyświetlacza telefonu, akcesorium do telefonu zostało rozpakowane z firmowego blistra, zostały naruszone plomby zabezpieczające towar itd. Jeśli wszystkie warunki zwrotu zostaną spełnione Zamawiający otrzyma zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru (zwrotowi nie podlegają koszty dostawy) w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas zwróconego towaru poprzez przelew bankowy na podane przez Zamawiającego konto.
  3. Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki (lub poprosić o komisyjne otwarcie przesyłki) i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty (transportu, ekspertyz itp.) pokrywa Klient.
  5. Reklamacje należy składać na nasz adres: Vertigo Marcin Wołkoun Sklep z telefonami komórkowymi Dom Towarowy Elefant ul. Podwale 6 00-000 Kraków. Wraz z produktem należy dostarczyć dowód zakupu, krótką pisemną informację o wadzie produktu oraz dane kontaktowe wraz z telefonem kontaktowym. Po stwierdzeniu usterek produkt zostanie niezwłocznie wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe zaproponujemy inny produkt lub zwrócimy pieniądze. Jednocześnie informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt e-mail lub telefonicznie.
  6. W przypadku reklamacji gwarancyjnych produktów objętych gwarancją producenta prosimy zgłaszać się do serwisów producenta. Więcej informacji znajduje się w zakładce "Gwarancje i reklamacje".

IV. Postanowienia końcowe

  1. Składając zamówienie Zamawiający akceptuje powyższy regulamin.
  2. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883) dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu możliwości realizacji zamówienia oraz kontaktu z Zamawiającym. Dane nie są udostępnianie osobom trzecim. Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich ewentualnej korekty.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
  4. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem, a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby sprzedawcy.
 
   Kontynuuj

Znajdziesz u nas

telefony gsm

i

akcesoria gsm.

Zakupione w naszym sklepie komórki,

telefony gsm

i

akcesoria gsm

są objęte co najmniej roczną gwarancją. Prowadzimy również

komis gsm

i sklep gsm sprzedający komórki, telefony gsm,

oryginalne akcesoria

i inne towary niezbędne w użytkowaniu telefonów komórkowych. Usuwamy

simlocki

we wszystkich telefonach, a w szczególności: Nokia, Siemens, Alcatel, Sony Ericsson oraz Motorola. Nasz sklep , serwis i komis działają nieprzerwanie od 25 lat na terenie miasta

Kraków.

Polecamy również usługi naszego serwisu którego specjalnością jest

naprawa telefonów

oraz usuwanie i zakładanie blokad simlock. Nasza działalność nie skupia się wyłącznie na terenie miasta

Kraków

, ale również obejmuje obszar całego kraju. Sprzedajemy i naprawiamy telefony wszystkich marek, w tym głownie telefony gsm:

Nokia, Siemens, Alcatel, Sony Ericsson

oraz

Motorola

. Serdecznie zapraszamy do naszego sklepu.