Niezbędne informacje
 Serwis Telefonów GSM
 Jak Kupować w sklepie
 Bezpieczeństwo sklepu
 Gwarancje i reklamacje
Ilość towarów w koszyku: 0
Wartość towarów: 0,00 zł
 
 Strona główna  Promocje  Moje konto  Program rabatowy  Regulamin sklepu  Kontakt
...jest pusty
Adres E-mail:
Hasło:

Nie pamiętasz hasła?

Bezpieczne logowanie

Nowe konto
Jak kupować w naszym sklepie?

Aby mieć możliwość dokonywania zakupów w naszym sklepie konieczne jest uprzednie założenie przez kupującego konta w naszym sklepie.

W tym celu należy jednorazowo wypełnić formularz rejestracyjny oraz zaakceptować regulamin użytkowania naszego sklepu. Obowiązkowo należy wypełnić tylko pola oznaczone gwiazdką. Pola te zawierają dane określone w prawie jako niezbędne do zawarcia transakcji. Wypełnienie pozostałych pól ułatwi komunikację z klientem. Procedura zakładania nowego konta zostanie zakończona automatycznym wygenerowaniem e-maila i przesłaniem go na konto pocztowe klienta.

Logując się na swoje konto klient sklepu ma możliwość sprawdzenia stanu swojego zamówienia oraz przejrzenia historii poprzednich zamówień. Wszystkie dane które wprowadził klient mogą zostać przez niego zmienione w panelu zarządzania kontem.

W celu skompletowania zamówienia klient powinien wyszukać towar który chce nabyć.

Można tego dokonać na cztery sposoby:

  • poprzez wybór kategorii z menu po lewej stronie
  • poprzez wybór producenta z rozwijanego menu
  • poprzez podanie słowa kluczowego do wyszukiwania
  • poprzez system zaawansowanego szukania

    Po wyszukaniu towaru należy umieścić go w koszyku oraz należy wprowadzić liczbę zamawianych sztuk. Wciskając przycisk "Kontynuuj" klient może wybierać następny towar i umieszczać go w koszyku. W dowolnym momencie do dyspozycji klienta jest aktualna zawartość koszyka.
    Klient ma możliwość zmiany danych zamówienia tzn. może zmienić ilość zamawianego towaru oraz może usunąć towar z koszyka.

    W dolnej części ekranu wyświetlony zostanie pasek postępu zamówienia ze wskazaniem aktualnego etapu, na którym znajduje się klient.

    Etap 1 - Informacje o dostawie i sposób wysyłki.
    Klient ma tu możliwość wybrania adresu, na który ma być zrealizowana wysyłka oraz aktualizację danych do faktury (o ile życzy sobie wystawienia faktury). Klient wybiera również spedytora z udostępnionej listy. Przy każdej pozycji tej listy wyświetlona jest cena przesyłki, która automatycznie zostanie dodana do wartości zamówienia. Kolejne wciskanie przycisku "Kontynuuj" przenosi klienta do kolejnego etapu definiowania zamówienia.

    Etap 2 - Informacje o Płatności.
    Domyślną metodą płatności jest przelew bankowy. Klient ma jednak możliwość wyboru innych sposobów płatności.

    Etapy 3 i 4 - Potwierdzenie zamówienia.
    Na tym etapie klient ma możliwość zredagowania krótkiej notatki, będącej załącznikiem do zamówienia. Z możliwości tej powinni korzystać klienci, którzy chcieliby przekazać sprzedającemu indywidualne sugestie dotyczące zakupu, których nie da się określić podczas kompletowania zamówienia. Wciśnięcie przycisku "Potwierdź zamówienie" kończy procedurę zamawiania towaru i powoduje wyświetlenie informacji o przyjęciu zamówienia oraz automatyczne wygenerowanie e-maila na konto pocztowe klienta, który zawiera specyfikację zamówienia.

    Klient po zalogowaniu się na konto klienckie ma możliwość sprawdzania statusu swojego zamówienia.
    Nowo złożone zamówienie otrzymuje automatycznie status "Zamówienie oczekujące". Oznacza to, że w bazie danych naszej firmy pojawiło się zamówienie od klienta i nie zostało jeszcze zweryfikowane.

    Kolejnym etapem realizacji zamówienia jest weryfikacja zamówienia przez sklep. Gdy zamówienie zostanie zweryfikowane status jego zostanie zmieniony na "Zamówienie w trakcie realizacji" i jest to moment potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez nasz sklep.

    Czas od złożenia zamówienia do jego potwierdzenia nie jest dłuższy niż 48 godzin, w praktyce jednak potwierdzenie następuje znacznie szybciej.

    Jeżeli wystąpił problem z realizacją złożonego zamówienia lub jego części, zostaje mu przyznany status: "Zamówienie wstrzymane". W takim przypadku kontaktujemy się z klientem poprzez e-mail lub telefonicznie w celu ustalenia szczegółów realizacyjnych zamówienia i wyjaśnienia ewentualnych niejasności. Sytuacje takie mogą się zdarzyć np. gdy zabraknie towaru na magazynie z powodu ilości zamówień przekraczających stan magazynu. Wówczas realizujemy zamówienia w kolejności zgłoszeń do wyczerpania stanu, a z klientem który nie może otrzymać towaru w tym momencie ustalamy dalszą procedurę realizacji zmówienia.

    Zamówienie może też posiadać status: "Zamówienie anulowane". Oznacza to że zamówienie nie zostanie przez nasz sklep zrealizowane. Zamówienie można anulować na prośbę klienta, o ile nie została jeszcze wysłana do niego przesyłka, może też być anulowane przez sklep w sytuacji trwałego braku towaru, np. z powodu wycofania się dostawcy z dystrybucji określonego towaru lub z powodu rażąco niepoprawnego zachowania się klienta ( np. klient dwukrotnie nie odebrał zamówionego towaru itp.).

    Zamówienie posiada status "Zamówienie wysłane", jeżeli przesyłka z towarem zamówionym przez klienta została przekazana do wysyłki spedytorowi i nie znajduje się już na terenie naszej firmy.

    Do każdej przesyłki z towarem będzie dołączony paragon, który jest dowodem zakupu oraz podstawą udzielenia gwarancji w sytuacji, gdy towar nie posiada załączonego formularza gwarancji. Jeżeli klient podczas kompletowania zamówienia wypełnił pola zawierające dane do faktury, to zamiast paragonu do przesyłki będzie załączona faktura VAT.


    Dziękujemy za obdarzenie nas zaufaniem i życzymy udanych zakupów!

    Zespół sklepu internetowego www.komorka.com.pl

  •    Kontynuuj

    Znajdziesz u nas

    telefony gsm

    i

    akcesoria gsm.

    Zakupione w naszym sklepie komórki,

    telefony gsm

    i

    akcesoria gsm

    są objęte co najmniej roczną gwarancją. Prowadzimy również

    komis gsm

    i sklep gsm sprzedający komórki, telefony gsm,

    oryginalne akcesoria

    i inne towary niezbędne w użytkowaniu telefonów komórkowych. Usuwamy

    simlocki

    we wszystkich telefonach, a w szczególności: Nokia, Siemens, Alcatel, Sony Ericsson oraz Motorola. Nasz sklep , serwis i komis działają nieprzerwanie od 25 lat na terenie miasta

    Kraków.

    Polecamy również usługi naszego serwisu którego specjalnością jest

    naprawa telefonów

    oraz usuwanie i zakładanie blokad simlock. Nasza działalność nie skupia się wyłącznie na terenie miasta

    Kraków

    , ale również obejmuje obszar całego kraju. Sprzedajemy i naprawiamy telefony wszystkich marek, w tym głownie telefony gsm:

    Nokia, Siemens, Alcatel, Sony Ericsson

    oraz

    Motorola

    . Serdecznie zapraszamy do naszego sklepu.